Bon, và bè, ùn avemu da cuntà bugie. Trà a puzza di a SNCM, a famosa crisa è a Cuppa di u mondu, sta statina ci si pare ch’ellu ci sia di menu mondu in Corsica chè un weekend di ferraghju in Corti.
Ùn ci hè più soldi inlocu è a Corsica, terra di turisimu, hè u mischju di tuttu què. È in più ùn face mancu bellu tempu dapoi un mese. Ancu Christophe Zagaglia, chì prisenta u tempu nant’à ViaStella, hè in depressione.
Allora hè vera, tutt’ognunu si lagna è i cumercianti ùn parteranu forse micca tutti in Thaïlande st’invernu. Ognunu vede ciò ch’ùn và : i porti è i risturanti ùn sò ancu pieni, simu sempre trà di noi è ùn ci pudemu mancu più pate. L’attualità ? Ci n’hè pocu è micca, allora vidimu ogni ghjornu e facciacce di i nostri puliticanti nant’à u ghjurnale. È in più ancu e Taliane bellucce in bikini in bor’di mare eranu poche di lugliu. Ma po, avemu vistu à Ségolène quantunque…
Fatta fine, in Cursichella nostra ùn hè più ciò ch’ella era è ancu i nostri puliticanti preferiscenu à parte à scialà si la in Ibizà.
(…)
CorsicaInfurmazione.org by @Lazezu
Revue de Presse et suite de l’article :
CORSE MATINCorsica Infurmazione: l’information de la Corse, des Réseaux sociaux et des Blogs politiques [Plateforme Unità Naziunale]