A municipalità d’Aiacciu hà dicisu d’allargà e so cumpetenze per ciò chì tocca à a lingua corsa. Dopu à un impegnu maiò in stu dumeniu, un serviziu lingua è cultura hè statu messu in piazza.
A cità d’Aiacciu s’impegna dapoi parechj’anni in a prumuzione di a lingua è di a cultura corsa. Ramintaremu, per indettu, in u 2005 quandu ella hè stata scelta da mette in piazza un pianu di sviluppu è d’accumpagnamentu linguisticu in e ciucciaghje o in i centri d’accolta è d’asgiu (ALSH). Dinù in u 2010 (creazione di u situ Parlami Corsu) è in u 2011 (ziffra di a Cartula di a lingua corsa). Cusì, dopu à st’in ingaghjamenti, a municipalità hà vulsutu sviluppà u so travagliu cù a creazione d’un serviziu dedicatu à a Lingua è à a Cultura Corsa (LCC).
Strategia è mezi
Ma chì strategia aduprà ? « Si trataria, quì, spiega Tumasgiu d’Orazio, cunsiglieru municipale incaricatu di a lingua corsa, seguitendu l’andatura di a CTC è, masimu, u statutu di cuufficialità, di prumove a pratica è l’usu di a lingua corsa in i tutti i dumenii di a vita suciale, privata, ecunomica è ancu mediatica ; d’accumpagnà ogni scelta di u privatu, attori suciali o culturali, assicurà un sustegnu linguisticu à l’impresi, fà entre a lingua ind’è tutti i servizii publichi. »
(…)
by @Lazezu
Revue de Presse et suite de l’article :
sur Corse Matin, sur Alta Frequenza, sur RCFM, Sur Corsica, Sur le Journal de la Corse,
Sur Alcudina, sur Corsica Infurmazione/Unità Naziunale, sur France 3 Corse, Sur Corse Net Info (CNI)
Corsica Infurmazione: l’information de la Corse, des Réseaux sociaux et des Blogs politiques [Plateforme Unità Naziunale]