(Unità Naziunale – Lutte de Masse – Publié le 29 Novembre 2022) Corsica Libera porta u so sustegnu à u so militente Thierry Casolasco chì serà ghjudicatu issu ghjornu per avè ricusatu, è cun ragiò, di sottumettesi à u Fijait.
Difatti, i patriotti corsi, chì lottanu per un paese liberatu da u pesu di ogni duminazione, ricusaranu sempre d’esse chjamati è trattati da tarruristi.
Issu prucessu si scrive ind’un cuntestu ripressivu contru à i nostri militenti, qualchì simana dopu à l’arrestazione di Sampieru Andreani sempre per via di e misure Fijait.
In seguitu à u votu di u so Cungressu, Corsica Libera ramenta à l’inseme di e forze pulitiche in Corsica è in Parigi ch’ùn ci pò esse andatura storica senza piglià in contu tutte e dimensione di u cunflittu ch’esiste trà a Corsica è u statu francese dipoi 5 anni, vale à dì a liberazione di i prigiuneri è pultichi è a fine di ogni forma di ripressione contr’à i militenti di a causa corsa.
Corsica Libera chjama i so militenti à esse prisenti oghje in Aiacciu à partesi da un ora di dopu miziornu in sustegnu à Thierry.
CORSICA LIBERA