(Unità Naziunale Publié le samedi 23 février 2019) Noi, giuventù in lotta, studienti è giovani, incù u cullettivu di l’anziani prigiuneri pulitichi « Patriotti », rammintemu a piazza di a lingua nustrale ind’è u core di a nostra sucietà.
Purtemu un sustegnu maiò à i liceani in mossa per a lingua è à u cullettivu « Parlemu Corsu ».
Cundannemu a ripressione francese contr’à i dui liceani cunvocati per a pulizza. Dimu à sti liceani chè no simu à fiancu à elli. A so lotta hè nostra !
A ripressione ùn pò esse a risposta ghjusta à e rivendicazione di a giuventù corsa, sopratuttu quand’ellu si parla di furmazione. Dipoi seculi è seculi, u populu corsu ùn hà mai calatu u capu di pettu à u nemicu !
A lotta per a lingua hè una lotta pulitica di pettu à unu di l’ultimi stati giacobbini d’Auropa, a Francia chì ricusa sempre di ricunnosce a lingua corsa.
Lampemu una chjama à a nostra giuventù per participà, marcuri u 27 di farraghju, à miziornu è mezzu à u Palazzu Naziunali, in Corti, à a cunfarenza stampa urganizata da u cullettivu Patriotti è i raprisententi di a giuventù.
Durante sta cunfarenza stampa, mittaremu à palesu a ripressione pulitica, ghjudizaria è finanziara di dettu à i patriotti corsi.
Tocca à tutti i corsi primurosi di l’avvene di sta tarra, di sta lingua è di u nostru populu à movesi !
Libertà !
Cullettivu Patriotti è a giuventù in lotta
23 02 19