Eccu, hè dinò tempu d’alizzioni ! A u mumentu induva certi cundizioni pulitichi parmettini di pinsà chi nova pagina si po scriva pa’ a Corsica e u so avvena, hè tempu allora di fà valè i pruposti sani.
Quiddi chi sempri, senza dubittà né rinunzià, u muvimentu storicu di a Lotta di Libarazioni Nazziunali ha mantinutu di pettu a u Statu francesu chi mai un ha ricunisciutu i dritti di u Populu corsu, cumunità storica.
Oghji si parla di una nova tappa. Si po dinò pinsà chi l’urganizzazioni patriottichi puddarani avè a maghjurità e francà un passu impurtantissimu pà principià un guvernu chi s’appoghja nant’à i primi misuri pà ingaghjà un svillupu ecunomicu e suciali chi difendi l’intaressi culletivi di i corsi, di u so fundiariu, è di a so cultura.
Ben sicuru ci vullarà dinò à fà attinzioni à tutti ‘ssi forzi di u sistemu ch’ani paura d’issa andatura postu ch’idda rimetti in causa a dipindenza e a splutazzioni. Postu dino ch’issa andatura mett’in balla una cittadinanza induva l’omu e a donna diventini attori e un so piu sughjetti…
A u Riacquistu di Portivecchju, ’emu sempri fattu valé a nicissità di rumpitura pulitica incu ‘ssu sistemu, e chi i corsi s’impatrunisicini di i so arnesi di i so lindumani pa’ una custruzioni cumuna di a so tarra è una spartera pa’ tutti di i so richezza.
A lista patriottica »Alba Nova pà a Corsica » porta uni pochi di i nosci. Ritruvemu a Ghjasippina Branca, Dafnea Halewa e Micheli Giraschi. C’é din`a noscia vicina e amica Laura Furioli di Santa Lucia di Portivechju.
A u mumentu induva mond’aghjenti si ponini quistioni pà via di a so situazzioni in a vita oghjinca, hé tempu di rispondali chi tocca a iddi, pa via di u so votu àarradicà a scelta di u muvimentu patriotticu.