(Unità Naziunale, corsicainfurmazione.org, Lutte de masse, publié le 21 janvier 2025) A Ghjuventù Indipendentista palisa cun a più grande fermezza i fatti infami d’agressione sessuale è d’intimidazione chi si so passati ind’è u trenu trà Casamozza è Bastia.
Dui individui, venuti da fora, anu utu a sfacciatezza d’attaccà è gabbà i nostri, purtendu in terra corsa l’inghjustizie è l’insicurezza chi guastanu dighjà u cuntinente. Per noi, ghjovani corsi, una cosa hè chjara, ùn accetteremu mai quessi stravi ignubilente. A Corsica hè a nostra casa, u nostru paese, a nostra terra sacra. Femu rispettà e nostre lege, a nostra dignité è u nostru modu di campé. Quell i ch’ùn puvenu rispettà nostre Esse è u nostru stintu, si devenu di vultà, è quessu, d’una manera sicura !
Hè ora di rialzassi, è d’ùn stà zittu ! Tocca à noi, populu Corsu, figlioli d’una terra fiera, di difende a nostra ghjuventù, e nostre donne, u nostru populu, a nostra terra per u nostr’avvene ! L’impunità ùn truverà mai a so piazza ind’è noi ! U nostru messaghju hè forte è spurgulatu, in Corsica, u rispettu hè una esigenza, è l’agressori, quelli sianu di qui o d’altró, troveranu sempre a resistenza d’un populu prontu à difende si. Ùn ci sarà mai locu per a peura ! Femu fronte, inseme, fendu rispettà e nostre radiche è a nostra liberté ! Ò Corsi, svegliate vi ! Per a nostra terra, per u nostru avvene, per a nostra dignità!